Wat doen we

Met de inzet van jong en ambitieus talent bereiden organisaties zich voor op de toekomst. Hoogopgeleide, young professionals dragen de oplossingen voor de problemen van morgen in zich. Zij worden tijdelijk toegevoegd aan de organisatie om managementknelpunten op te lossen of tijdelijke versterking te bieden en brengen nieuwe ideeën in organisaties, goed doordacht en onbevangen.

Snel en flexibel inzetbaar

De groep Young Executives bestaat uit flexibel, jong en ambitieus toptalent dat snel inzetbaar is in uiteenlopende situaties en organisaties. Organisaties worden versterkt met goed opgeleide jonge mensen die zich onderscheiden door hun persoonlijkheid. Ze zijn in staat om met hun groeiende ervaring het verschil te maken. Ze zijn slim, snel en sensitief.

Onze Young Executives worden getraind door middel van een intensief Management Development-programma om hun vaardigheden en managementtechnieken verder te ontwikkelen. Daarnaast worden zij intensief begeleid door senior managers uit het bedrijfsleven.

Wie zijn we

  • Joep Wessels

    |

  • Laura Salters

    |

  • Liz de Bruijn

    |

  • Maarten Albers

    |

  • Marleen Dijkhoff

    |

  • Saskia van Liebergen

    |

Bekijk het hele team

YEM team

Jaap Heeringa LinkedIn_logo_initials | Partner
j.heeringa@boercroon.nl – 06 – 123 150 20

Tessa Hoekstra LinkedIn_logo_initials | Business Manager
t.hoekstra@boercroon.nl – 06 – 510 072 71

 

Referenties

naam

verhaal

naam2

verhaal 2

Verandermanagement, Ton Westenenk Sector: Handel & Industrie

Bij Unilever heeft Ton als Information Excellence Manager verbeterplannen ontworpen en geïmplementeerd ter ondersteuning van Unilevers’ duurzaamheidsstrategie; Unilever Sustainable Living Plan. Hij acteerde als schakel tussen de business en hoofdkantoor (IT en Finance teams) en stuurde operatie teams en aan om de verbeteringen optimaal te implementeren. Ton had een zelfstandige en vrije rol, waardoor hij veel partijen binnen Unilever bij elkaar heeft kunnen brengen en mooie resultaten heeft kunnen neerzetten. Zijn project bij Unilever was uitdagend, ontzettend leerzaam en direct ondersteunend aan het wereld kenbaar maken van Unilevers’ duurzaamheids ambities.