Bedrijfsinformatie
Boer & Croon is een toonaangevend managementbureau. Ontstaan vanuit haar sterke interim management specialisatie op topniveau heeft Boer & Croon zich ontwikkeld tot aanbieder van een breed pakket van diensten; diverse management solutions en proposities, interim management en executive search.
De kracht van Boer & Croon schuilt in mensen. Verandering van binnenuit, daar geloven we in. Op deze manier werken we iedere dag aan het maken van positieve impact. Door middel van sterke netwerken, bewezen leiderschap en jong talent, zetten wij ons iedere dag weer volledig in voor onze klanten en ons netwerk.
De kracht van Boer & Croon schuilt in mensen. Verandering van binnenuit, daar geloven we in. Op deze manier werken we iedere dag aan het maken van positieve impact. Door middel van sterke netwerken, bewezen leiderschap en jong talent, zetten wij ons iedere dag weer volledig in voor onze klanten en ons netwerk.
Functieomschrijving
Als Management Assistent voor de directie ben je ondersteunend aan twee van onze directieleden en verantwoordelijk voor de planning en organisatie van een deel van de directieagenda. Je zorgt ervoor dat onze dienstverlening op rolletjes loopt. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en collega’s en draagt bij aan de verdere optimalisering van onze organisatie. Je werkt nauw samen met een andere Management Assistent en vormt samen het ondersteunende team voor onze directie.
Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
• Je beheert de agenda’s van twee van onze directieleden en maakt afspraken met opdrachtgevers en collega’s.
• Je verzorgt correspondentie zoals e-mails, offertes en contracten.
• Je staat opdrachtgevers en kandidaten te woord en zorgt voor een juiste terugkoppeling aan de betrokken Partner.
• Je bent (deels) aanwezig bij het directieoverleg en notuleert en bewaakt voortgang van acties.
• Je beheert (gezamenlijk) onze HR-processen en administratie.
• Je beheert onze forecast en zorgt voor de juiste documentatie van gegevens.
• Je hebt een scherp oog voor kwaliteit en bewaakt de voortgang op de kwaliteitseisen in overeenstemming met onze ISO-certificering.
• Je bent verantwoordelijk voor het administratieve proces van opdrachten en interne projecten en zorgt ervoor dat alle gegevens op de juiste wijze worden geregistreerd.
• Je organiseert externe bijeenkomsten; daarbij zorg je voor het versturen van uitnodigingen, het verzorgen van locaties en ben je eventueel aanwezig om gasten te ontvangen.
• Je organiseert en bereidt interne overleggen voor en waar nodig notuleer je bij een overleg.
• Je ontvangt gasten en draagt samen met je collega’s zorg voor een prettige werkomgeving
Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
• Je beheert de agenda’s van twee van onze directieleden en maakt afspraken met opdrachtgevers en collega’s.
• Je verzorgt correspondentie zoals e-mails, offertes en contracten.
• Je staat opdrachtgevers en kandidaten te woord en zorgt voor een juiste terugkoppeling aan de betrokken Partner.
• Je bent (deels) aanwezig bij het directieoverleg en notuleert en bewaakt voortgang van acties.
• Je beheert (gezamenlijk) onze HR-processen en administratie.
• Je beheert onze forecast en zorgt voor de juiste documentatie van gegevens.
• Je hebt een scherp oog voor kwaliteit en bewaakt de voortgang op de kwaliteitseisen in overeenstemming met onze ISO-certificering.
• Je bent verantwoordelijk voor het administratieve proces van opdrachten en interne projecten en zorgt ervoor dat alle gegevens op de juiste wijze worden geregistreerd.
• Je organiseert externe bijeenkomsten; daarbij zorg je voor het versturen van uitnodigingen, het verzorgen van locaties en ben je eventueel aanwezig om gasten te ontvangen.
• Je organiseert en bereidt interne overleggen voor en waar nodig notuleer je bij een overleg.
• Je ontvangt gasten en draagt samen met je collega’s zorg voor een prettige werkomgeving
Functie-eisen
• Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
• Je hebt minimaal tien jaar werkervaring als management assistent/secretaresse.
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift.
• Je hebt talent voor het plannen en organiseren van werkzaamheden en je beschikt over een zeer gestructureerde werkwijze.
• Je bent sterk in processen en kan goed schakelen.
• Je bent betrouwbaar en weet goed met vertrouwelijke informatie om te gaan.
• Je weet behoeften goed te lezen en hierop in te spelen.
• Je kunt goed overweg met programma’s zoals Microsoft Office, Outlook en Excel.
• Je kunt goed werken in een team, maar ook zelfstandig.
• Je bent communicatief sterk en stressbestendig.
• Je hebt een probleemoplossende houding, denkt mee en neemt graag initiatief.
• Je bent scherp, zorgvuldig en nauwkeurig
• Je bent een volwaardige gesprekspartner van onze directie.
• Je bent gericht op samenwerking, met gevoel voor humor.
• Je bent representatief voor de kwaliteit en cultuur.
• Je hebt minimaal tien jaar werkervaring als management assistent/secretaresse.
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift.
• Je hebt talent voor het plannen en organiseren van werkzaamheden en je beschikt over een zeer gestructureerde werkwijze.
• Je bent sterk in processen en kan goed schakelen.
• Je bent betrouwbaar en weet goed met vertrouwelijke informatie om te gaan.
• Je weet behoeften goed te lezen en hierop in te spelen.
• Je kunt goed overweg met programma’s zoals Microsoft Office, Outlook en Excel.
• Je kunt goed werken in een team, maar ook zelfstandig.
• Je bent communicatief sterk en stressbestendig.
• Je hebt een probleemoplossende houding, denkt mee en neemt graag initiatief.
• Je bent scherp, zorgvuldig en nauwkeurig
• Je bent een volwaardige gesprekspartner van onze directie.
• Je bent gericht op samenwerking, met gevoel voor humor.
• Je bent representatief voor de kwaliteit en cultuur.
Arbeidsvoorwaarden
Een aantrekkelijke, afwisselende en dienstverlenende functie binnen een dynamisch team. Marktconform arbeidsvoorwaardenpakket, afhankelijk van achtergrond en werkervaring. Functie voor 32 tot 40 uur per week. Standplaats Amsterdam en deels vanuit huis.
Contactinformatie
Als je geïnteresseerd bent, ziet Boer & Croon graag je cv en motivatiebrief zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 18 februari 2022 tegemoet. Deze kun je uploaden via deze link. Je motivatiebrief kun je richten aan Lidia Drost, Director HR & Young Executive Management. Voor vragen kun je contact met haar opnemen via 020-301 40 54.