Close

NP 20231224 0038

Account Supportmanager for Boer & Croon

Job description

Voor ons kantoor aan de Piet Heinkade in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Account Supportmanager (m/v/x) die voor 32 uur per week ons team wil versterken. Ben jij een Account Supportmanager met een scherp oog voor detail en uitstekende vaardigheden op het gebied van planning en communicatie? Ben je geïnteresseerd in interim-management en consultancy? Wil jij onderdeel zijn van een toonaangevend consortium dat werkt voor de Rijksoverheid? Oriënteer je dan op een baan binnen de Public Solution van Boer & Croon (publieke sector team).

Functieomschrijving
Binnen ons team speel je een sleutelrol bij het succesvol beheren van een groot contract met de Rijksoverheid. Als Account Supportmanager ben jij de spelverdeler die binnenkomende aanvragen checkt en doorzet naar de juiste collega’s binnen ons consortium en binnen onze organisatie. Je houdt nauwgezet overzicht van alles wat loopt dat betrekking heeft tot het contract. Je werkt met software van AFAS. Soms lopen er tientallen dossiers tegelijk, op andere momenten is er ruimte en tijd voor het scouten van nieuwe kandidaten voor opdrachten en voor het verbeteren van de manier van werken.


Je bent van A tot Z betrokken in het commerciële proces: van het ontvangen van een aanvraag, het opstellen en indienen van een offerte, het aangaan van contracten, facturatie en het registreren van de uiteindelijke opdrachtevaluatie.

Je houdt het hoofd koel, behoudt overzicht en communiceert effectief met tientallen verschillende mensen per dag. Met mensen uit de eigen organisatie, uit ons consortium en uit alle hoeken van de Rijksoverheid. En uit alle lagen van deze organisaties. Het doel van jouw werk is om ervoor te zorgen dat de Rijksoverheid beschikt over de beste ad interim kandidaten, en dat alles wat daarbij komt kijken vlekkeloos verloopt.

Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van een groot contract
  • Je hebt veelvuldige (telefonische) contacten met opdrachtgevers en kandidaten, je handelt aanvragen af en zorgt voor een professionele en vriendelijke interactie
  • Je ondersteunt bij het opstellen, bewerken en formatteren van documenten, zoals CV’s en motivatiebrieven.
  • Je bent uitstekend op de hoogte van lopende opdrachten, kunt anticiperen op te nemen acties en weet hoe processen binnen de publieke sector werken.
  • Je fungeert als sparringpartner voor de partners, opdrachtgevers en kandidaten en denkt graag mee- en vooruit.

Company details

Over Boer & Croon
Boer & Croon is hét managementbureau met decennia ervaring in leiderschap- en verandervraagstukken en in het opleiden van jong toptalent. De mens staat bij ons centraal in alle oplossingen. Daarom wordt veel geïnvesteerd in hechte netwerken, ontwikkelprogramma’s en samenwerking.

Boer & Croon is gespecialiseerd in uiteenlopende thema’s, ofwel ‘Solutions’, en versterkt organisaties op verschillende niveaus door nieuwe leiders op executive niveau te zoeken (executive search), tijdelijk leiderschap in te zetten (interim-management) en leiders bij te staan op meerdere plekken binnen de organisatie, middels inzet van onze eigen managers en Young Executives.

De volgende solutions vormen de basis van waaruit wij onze ondersteuning en expertise inzetten:
  • Finance & Technology
  • Supply Chain & Operations
  • Public
  • Strategy & Transformation
  • People Excellence
  • Healthcare
  • Turn-around & Restructering

Job requirements

Profiel
  • Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en aandacht voor detail.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en bent discreet en stressbestendig.
  • Je weet behoeften goed te lezen en hierop in te spelen.
  • Je hebt een probleemoplossende houding, denkt mee en neemt graag initiatief.
  • Je bent scherp, zorgvuldig en nauwkeurig
  • Je bent een volwaardige gesprekspartner van onze partners, klanten en kandidaten.
  • Je bent gericht op samenwerking, met gevoel voor humor.
  • Je bent representatief voor de kwaliteit en cultuur.

Terms of employment

Inzet en arbeidsvoorwaarden
  • Een aantrekkelijke, afwisselende en dienstverlenende functie binnen een groeiend en dynamisch team;
  • Marktconform arbeidsvoorwaardenpakket, afhankelijk van achtergrond en werkervaring;
  • Functie voor 32 uur per week, 40 uur per week is mogelijk in overleg;
  • Netto onkostenvergoeding van €20/maand;
  • Standplaats Amsterdam en na je inwerkperiode kun je deels vanuit huis werken;
  • 27 vakantiedagen;
  • Korting op Onefit sportabonnement;
  • Laptop en telefoon;
  • NS Business Card of een kilometervergoeding voor woon-werk verkeer;
  • Premievrije pensioenregeling